11 mars 2009

fortfarande elfte mars

Har kommit hem och ätit lite nudlar.
Självklart undrar du hur det gick på volleybollen idag? visst gör du?
Jag ska säga att det gick himla bra faktiskt, kom 4, vilket jag tycker är himla bra!
Skulle lätt ha kunnat vinna den sista matchen också, Men vi var okoncenterade och jag var skithungrig.
Dessutom stod vi nere i omkläddningsrummet och byte om när plötligt en mediatjej kom springande och sa att vi skulle spela en sista match, om 3 & 4 plats.

Jag är iaf stolt över ossatt vi klarade oss så långt som vi trotsallt gjorde.
killarna är ju sämre.

Nu måste jag öva lite på GEMU-provet vi ska ha imorgon.

Kom på att jag får reda på om jag får lägenheten eller inte imorgon, sista anmälningsdag var idag, fram till 12 ikväll, så jag får berätta det imorgon
tråkigt om jag inte får den, nu när jag är helt inställd på att jag snart ska flytta

2 kommentarer:

Anonym sa...

FICK DU DEN VA VA ???????

JennyKarlsson sa...

som sagt får jag reda på det imorgon ;) man kan lämna anmälan på den fram till 12 inatt, så imorgon får vi hoppas på! imorgon!