26 mars 2009

tjugotredje mars till tjugosjätte mars

23 Mars
Olivia fyller 17 år och det står skrivet i hela min almanacka.
Rebecca och jag bestämde oss för att rimma hela dagen och skickade några extremt kreativa rim till Ola som blev förvånad.
J & R ( Jenny och Rebecca)
Hej Olasola, har du gått ut med hunden idag? För annars kanske den bajsar på ditt rum, och det vill du inte väl? Och peta inte förmycket i näsan för annars började det växa svampar ur den. Gå på toa när du behöver annars kan du få förstoppning. Ha en fantastisk dag!
( Detta rimmade ju inte överhuvudtaget, och det var inte meningen heller)
O ( Ola Jösok)

Vafan? :)
J & R

Vill du berätta något kul,
annars blir det aldrig jul,
och blir det aldrig mera jul,
kommer du att bli ful,
och din snopp bir alldeles gul,
Och det är ju inte så kul!
O

Vad är detta?
J & R
Det skulle du gärna vija veta,
Men det löser sig inte genom att peta,
i dinnäsa växer det svamp
och din fot har fått kramp.
Jag tycker synd om dig min kära vän,

hoppas det blir bättre sen.
O
Jenny är du full?
J & R

Det kan du tro,
Men jag är en sko.
Som på din fot sitter,
det gör mig lite bitter.
O

Okej?
J & R

Okej är din fråga du tror jag är full,
Men jag har en förmåga att rimma som en gud

och de kan jag lova,
men problemet är att jag glömt att sova.
O
JAg ska på musikal nu
J & R
Dissaren där, jag lovar och svär.
Du är en loppa som vara vill hoppa,
Men jag lämnar dig nu, är du på musikal ska gå

men på fredag ska du smäll få!
Vi borde bli poesiare


24 Mars
Hade för en gångs skull kul på sånglektionen. äntligen fick jag välja enlåt jag ville sjunga, och det är kul!
Väl hemma satt jag mest och pluggade inför allt vi haft denna veckan.
Hampus stod för överraskningsefterrätten som kanske inte riktigt blev som han hade tänkt dig, men äppelkross är ju jättegott :)

25 Mars
Konsert idag, vilket gick bättre än jag trodde! Hoppas vi får pengar..
Förresten kom det fram en kille som hette Alexander som undrade om vi ville vara med i hans band, behövde sångare tydligen. FÅr höra av mig till honom nästa vecka någon gång.
Vilken timeing och sitta och öva sångerna på donken, för då får man erbjudande av band, det ska jag göra flera gånger!
Hade badminton på idrotten, vilket var himla kul när vi gjorde rundbadminton
Åt våffla på kvällen, förstås

26 Mars
Dramatik på tåget idag. SÄkerhetssystmet tog över tåget och det gick inte att komma framåt.
efter många om och men bestämd sig lokföraren att stäna av det och köra utan. vi hade kunnat dö om det kommit ett tåg, somtur var gjorde det inte et.
Halvsprang till matsalen för att få i mig något att äta.
hade Gemu och hade alla rätt på provet! bortsett från den dumma slingan som jag inte fattade, så gick det himla bra med gehörsgrejet också.
Datagrunden var seg och jag får ont i huvudet så fort jag går in i salen, antigen är det Att jag konsenterar mig så mycket på att se vad de står på tavlan, som är pluttelitet, eller för att LArs är läraren.


IMORGON SKA DET BLI SÅ KUL SÅ JAG ÄR HELT SPRALLIG; FÖR I MORGON SKA JAG TRÄFFA GAMLA KLASSEN OCH DET ÄR LÅNGT IFRÅN TRÅKIGT!


Inga kommentarer: