29 mars 2009

tjugonionde mars

Tingeling,Tingeling, come on baby shake that thing


Hade inte en aning om att det var sommartidsändring idag. Vaknade upp med ett ryck av att jag trodde att jag hade försovit mig, kollade på mobilen så då fågade o jag ville byta till sommartid. Då insåg att jag hade försovit mig, trotsallt.
Skyndade runt enda tills Pappa och jag åkte iväg. upptäckte att jag hade tagit fel mapp, tänkte nämligen göra lite so på tågresan, men nejdå.
dessutom hade jag glömt att ta på alla smycken, hål i tightsen och en massa annat.
Väl framme i Lund gick jag runt lite smått på stationen i väntan på Rebecca och Lotta.
När deras tåg kom, begav vi oss mot Sofia.
Hanna öppnade dörren, och vi åt god mat och fikade.
Rebecca och Lotta gick bort till Kapellet, men jag bestämde ig för att stanna kvar hos Sofia, det var så längesen jag träffade henne, och ville verkligen utnyttja tiden med henne.
Syster ringde, och tack för att du gjorde det, så jag har lite koll på saker och ting.
Sofia& jag satt mest och pratade i 2-3 timmar, sen var jag tvungen att bege mig mot stationen där jag träffade flickorna igen.
Tåge kom och vi åkte hem.

Tack för en fin dag. Ni är guld värda.

Inga kommentarer: