9 mars 2009

nionde mars



Ni kan inte förstå vad jag nyss gjorde.
Kom precis hem från Kristianstad, från visningen, och har precis tryckt på knappen" Jag har sett lägenheten och är fortfarande intresserad". Helt galet.
Lägenheten var riktigt fin måste jag säga, himla fräsch och tillräckligt med plats. En kanonbalkong med solintag, Hiss och hela fallerullan.
Det som gjorde mig mest glad var när Annette sa att det endast hade varit en på visning där förut, och tydligen inte varit intresserad längre.
Tänk så får jag den!?
Helt galet, tänk så ska jag äntligen få sova länge om morgnarna! tänk så kommer jag äntligen få ha lite fritid!
Ni anar inte hur lycklig jag är just nu!

Måste tillägga att det varit en kul dag iskolan idag.


Lekte/dansade på rytmiken idag, André och jag alltså.. haha.
Musiklyssningen var segare än vanligt.
Matten gick bra, faktiskt! Miranda och jag gav varandra läxa.
Hålis i två timmar ungefär. Gick till fenix och fikade hela rasten!
kanon kanon!
På engelskan gjorde vi kategorileken, och det är ju rätt kul.
Efter skolan gick jag, Olivia, Levin, stina och Miranda såklart hem till Miranda.
Bakade kladdkaka och testade våra fina dräkter:




Kvaliten är kanon!
Och vi är sexigast istan och kommer vara det på onsdag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad kul att den lät bra :D tänkte precis smsa och fråga. Och dessutom så tycker jag att vi ska använda dom dräkterna varje idrottslektion (Y)

Anonym sa...

FAN VAD SNYGGA VI KOMMER VARA!

JennyKarlsson sa...

Håller med Både feffs och Mirandas uttalande!
Miranda förresten, nu funkar min mobil igen!

Anonym sa...

haha jag är jätte ful i min !