20 februari 2009

tjugonde februari



Jag åker bergochdalbana, men jag tror jag gillar det

Igår bakade jag, mamma och bror Bullar.
Jättemysigt var det, det var längesen jag & emil gjorde något ihop.
Lilla mamma var såglad att ha oss hemma, och gav oss en massa mat som vi kunde ha mer nytta av än hon.
Efter baket, som tog lite mer än 2 h, åkte vi hem till Emil.
hans lägenhet har blivit riktigt fin, synd bara att det är en grej som fattas..
Mamma och jag åkte hem nästan på en gång, emil skulle ha främmat.
Satt och pratade i bilen om allt påvägen hem.
Väl hemma kollade jag på sveriges värsta bilförare.
Skrattade en hel del när lilla tanten fnissade lite. Där satt jag i min ensamhet, och skrattade åt tv:n.
efter det, slog jag på Mäklarna 2. Kollade kvart på hela, 3 h lång är den.
gick till sängs runt 2.
Började dumt nog läsa en bok, som är hur bra som helst, och somnade nog inte fören halv4.

Idag vaknade jag utvilad och läste lite till i boken.
Åt frukost, och kollade på Macken .
Det är helt galet hur mycket jag kollar på tv nu förtiden!
Men, jag har ingenting att göra idag..

Har någon lust att hitta på något, idag eller ikväll är det bara att höra av sig!

1 kommentar:

annakarlsson sa...

Jag önskar att jag också var med er och bakade. Denna veckan vill jag bara glömma! Jag saknar dig