19 februari 2009

nittonde februari

När orden tagit slut, när orken har runnit ur mig

Åkte hem från Sarah & Emelie igår.
Hade nog kunnat stanna där hur länge som helst om jag hade fått bestämma.
Men det finns så mycket annat jag också sa göra, som inte längre blir av.
Allt jag planerat för denna veckan blir bara bajs. Jag skulle h sannat hos sarah och Emelie igår, en natt till.

Sov i stugan i natt, stackars Basse som får vara ensam hela tiden.
Men jag orkade inte vara där, utan åkte som sagt till pappa och sov i stugan.
Det är så skönt att ligga kvar i sängen jättelänge och bara stirra upp i taket.

Jag orkar inte skriva.
Emil kommer oh hämtar mig om några timmar, så ska jag, han & mamma baka bullar.
Mumsmums!

VAD SKA ALLA GÖRA I HELGEN?!

Jag vet inte vad jag ska tycka

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska inte jobba i helgen och jag ska inte spela match heller:) lust att göra nåt?

Anonym sa...

pj jag skrev inte mitt namn xD

Anonym sa...

Jag vet vad du kan göra ihlgen du kan komma till oss! För vi har massor kul vi kan göra! För vi saknar dig ... LOVE TO YOU!