22 februari 2009

tjugoandra februari

Sista dagen på lovet idag
farmor fyller år
faster hälsar på
Bror får nya gardiner

Eftersom jag satt ensam och kollade på melodifestivalen igår, skulle jag vilja diskutera vissa grejer.
för det första, varför hade han i BWO en ridhjälm på huvudet?
för det andra, Molly ser och låter 20 år äldre än Amy Diamond
för det tredje, Petra är himla rolig ibland
Och för det fjärde, kan jag inte sluta tänka på att Snällasnälla är skitdålig.

Till sist vill jag tillägga att det känns konstigt att skolan börjar imorgon, och jag har varit uppe till jättesent alla dagar, blir nog en trött Jenny den första veckan.
Pusshej levernavel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vackra du.

Ja, haha, varför hade han en ridhjälm på huvudet? Och varför hade dom så knasiga overaller på sig!? Varför hade Velvet en gigantisk kjol!? Konstiga kläder i år.

Jag tycker att Petra är jätterolig. Speciellt i lördags när hon stod i green room och sa: Jag står i greenypeenymeenyveenykeenny. hahaha, jag och kristina skrattade HÖGT.

JennyKarlsson sa...

Hah ! jaa, då skrattade jagockså kan jag säga! ska kolla om man kan hitta det på youtube nu bara för det ;)