21 februari 2009

Det hela började med min dröm inatt.
Jag tror den försökte berätta något för mig.
När jag väl vaknade kändes det så klart för mig att skulle ge upp, att jag inte kan ansvara för det längre. Jag tror jag helt enkelt försökt för hårt, och satt mig själv i andra hand, och endast fokuserat på att lösa problemet.
Nu, mer än 3 månader efter, börjar jag släppa taget lite, eftersom jag är så trött på att må dåligt.
Jag har fått mig själv att må dåligt, för att hoppas på att snart kommer jag bli lycklig och glad igen.
Fast att så många har sagt till mig att det inte är bra för mig att hålla på såhär, att jag bara kommer må dåligt.
Ändå har jag hållt kvar, hållt hoppet uppe.
Det är någnting, någonting som finns kvar i mig, som jag inte vill lämna.
Jag har själv upplevt att det funnits dåliga sidor, men övervägt dom med de goda.
Jag vill känna den tryggheten, de självförtroendet som jag hade.

Jag behöver hjälp

Inga kommentarer: