1 februari 2009

första februari

Walking on sunshine, det är bara att tragga, tragga och tragga.


Måste börja med att det gick kanon igår och att jag hade mycket trevligt!
däremot måste jag ha fått i mig något jag inte tål, har utslag över hela ansiktet och magen och det kliar som bara den! problemet är bara att jag inte kan komma på vad det kan vara..

Blev en liten chock när jag vaknade och kollade mig i spegeln. Såg ut som om någon dragit ett sandpapper över mitt ansikte, hällt klipulver på mig och blåst upp mitt ansikte som en ballong, det var ju svullet också nämligen.
Där fick ni er en bild i huvudet va?
Hela morgonen gick åt till att fundera ut vad det kan ha varit som gett mig dessa utslag, fortsättning följer på den fronten.
Solen kom fram en stund på eftermiddagen så jag gick ut en sväng och fotograferade, faktiskt en hel del fina foton!
Storebror kom hem och han blev lite chockad att se mig med min nya look, men efter en förklaring fick han iaf ur sig ett :" stackars dig".
Hjälpte honom att packa in biogubbarna som han kallar dom, i tidningspapper, och så smugglade vi en massa mat från pappa.
Skrev en kladd på både gazaanalysen och svenskainlämningen, vilket känns väldigt bra.

Imorgon börjar det, EOS-veckan!
Jag är så pepp på det!
Dock inte lika pepp på att gå från 08.00 - 17.00 varje dag, för det inbär ju at jag måste upp 05.00 varje dag och kommer inte hem fören 19.15 om jag inte blir hämtad i Mörrum.
Men det är väl bara att bita ihop, det är ju trotsallt kul!

Måste leta upp lite mat att ta med till skolan imorgon också, får inte äta fören 12.45.
Vilken vecka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt fint foto:):)

Usch och fy, hur blir det då med skolan imorgon med alla dessa utslag och sånt;) tycker synd om dig(a'

Aaah usch hade aldrig klarat av dem tiderna;P

Anonym sa...

Du borde verkligen hitta ngn att bo hos! :O

Anonym sa...

Nämen! Svällde du upp? Som en ballong eller som en kanelbulledeg? Sprack bubblan? Föddes det en kalv? Så många frågor väcks...