30 januari 2009

trettionde januari

Redan slutet av januari, galet hur fort tiden går!

När jag vaknade imorse ville jag verkligen inte gå upp, sängen har aldrig varit så skön som den var då!
velade mellan att försova mig och åka, att försova sig var egentligen inget alternativ, det var bara skönt att leka med tanken att ligga kvar hela dagen.
Men upp kom jag, tillslut och det var tur det.
Det var jättekul på eosen idag när vi verkligen fick igång det!
Jag tror att feffs gav oss lite eld i rumpan i onsdags, tummen upp för dig!
Känner mig riktigt laddad inför eosveckan och jag tror att det kommer bli kanon med allting.

Min vackra passion för mat är borta.. jag tycker inget är gott och känner mig aldrig sugen på mat.
Kanske har det något att göra med den fina nyheten att mattanterna slevar upp uttappad mat från golvet? vad vet jag, men matsuget är iaf borta för tillfället.

Anne kan ta sig i stjärten ibland när hon inte tillåter oss att sjunga med killensemblen, vi kan ju det!!
Att hon gav med sig att sjunga enjoy the silence (?) var ett under, och hoppas inte det bara var en engångsgrej, det är mycket roligare att sjunga, och framförallt försökanär man får göra lite roligare och häftiga låtar, istället för dom låtarna som hon fick lära sig när hon var 7. musiken har utvecklats en hel del nämligen.

Dagen rullade på och för en gång skull, och efter många om och men till och med, hittade jag en klänning istan idag!

Jag har sagt upp min kärlek till bankautomater idag också.

Till sist vill jag bara berätta att jag hade en väldigt konstig dröm inatt.
Hade jag haft tid hade jag berättat, men det får bli till en annan dag!

Hoppas ni ar det kul på pjamaspartyt ikväll flickor!
pösspöss

3 kommentarer:

Mimmi sa...

WTF?!?!?? Mat från golvet :S nu jävlar blev jag illa mående :S vem fan har sagt det?! XD :S

JennyKarlsson sa...

Det är inte från vår skola, så du kan ta det lugnt mimmi, men det var en skola i göteborg, dom säger det överallt, stod bla i metro i förgår, går du in på aftonbladet kan du en videon också. Mumsfillibabba

Anonym sa...

jag och anne är bästisar trots allt.