26 januari 2009

tjugosjätte januari

Halleda, det var längesen jag skrev nu.
anledningen är faktiskt så enkel att jag varit sjuk och inte haft ork att sätta mig vid datorn och skriva något smart.
Egentligen känner jag inte att jag har något smart att skriva just nu heller, men jag får väl försöka!

"Danskarna" har besökt vårt land ihelgen och det har varit himla kul att få se dom igen!
det var nära 3 årsedan sist och när jag ser Sandra, ser jag bara den sandra som hon var förut, henne har jag inte sett fören minst 6 år.
Patrik spelade två matcher igår och förlorade först med 7-9 och vann sen med 13-3. Kanonkille.
Har övat med Per-arne till musikkvällen och det kommer nog bli kanon!

föresten, idag är jag ledig, eller ja, jag ska till skolan kl 18.00.
Himla knasigt med det är något mötte om balen och såntdära.

Ännu en kul grej är att jag har lånat " Tjuvlyssnat" av skolan och jag ligger och skrattar på kvällarna när jag läser den, ibland undrar jag : " hur tänker folk". Men ändå har jag i baktanke att snart kommer väl ett utalande från mig också.

Jag kan inte min Pianoläxa för jag vet inte vad det är jag ska göra, och jag kan inte min sångläxa eftersom jag inte kan sjunga. tummen upp för mig!

det är kanske dumt, men jag saknar dig på riktigt

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det var ett tag sedan:P fy vad gött att vara ledig:) vill jag också vara;)

Klart du kan sjunga:) du sjunger bra:) så det kommer säkert gå jättebra tror jag:)