6 januari 2009

sjätte januari

Nej nu är det verkligen dags att ta tag i sitt liv och börja skriva!
Eftersom att jag inte träffar "gammalt" folk så ofta längre så kan man iaf ta en kik på min blogg för att se hur jag har det, tänkte jag !

Över nyår var jag i Helsingborg på Livskraft! vilken nyårsafton det blev och jag är verkligen glad att jag firade nyår just med er!
Lotta och Andreas dom fjöntarna hade bestämt att dom skulle bada den 1 jan, och man ska inte bryta ett löfte, så den 1 januari kl 04.00 stack vi ner till havet för att kolla på galningarna som verkligen badade! Jag tror ni var först !

Lovet är snart slut nu, och egentligen känns det inte som om jag gjort så mycket fast att jag faktiskt har det. Jag har fart runt en hel del och det känns jätteskönt att äntligen fått lite reda i hönshuset och att alla saker står på sin plats, nu när skolan snart startar igen!
Jag är verkligen peppad för den här terminen!
Så fort som möjligt ska jag snacka med någon som vet något om lägenheter i stan, jag kommer inte klara utbildningen annars.
Jag har redan väldigt svårt att koncentera mig, och det blir inte bättre av att aldrig kunna sova ut.
Så jag har bestämt mig, jag måste hitta en lösning.

Imorgon ska jag tursamt inte till tandläkaren iaf!
mamma hade glömt att spika tiden, så den har försvunnit nu! jag är extremt glad för det, för nu är jag troligen inte ledig fram till sportlovet, vilket betyder att det är tidigast då jag får traska bort till den förbaskade tandläkaren!
Istället ska jag vakta patrik, och vi ska baka och ha det gott!
MYCKET GOTT som ska vara mitt ord för dagen enligt min fina bok.

Till sist måste jag tillägga att jag verkligen saknar syster uppe i Idre!

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är inte fjöntig ja är asbra:Dbland dom första som badade år 2009:Dhahha saknar deej jenny penny:Dses på lörda:D<33