11 januari 2009

elfte januari

Idag var dagen med stort D.
Efter många om och men bestämde jag, ellen och sophie att träffas idag.
Sophie som varit hos sin pappa i malmö hade åkt med ett tåg som var försent och berättade att hon skulle komma hem runt 4.
Jag var redan i Olofström då och klockan var 2.
så jag gick runt en sväng för att kolla om det fanns någon jag kände, nu när jag för första gången på väldigt länge trots allt befann mig i O-town.
Efter ungefär en timme klarade jag inte av kylan längre och hörde av mig till ola som välkomnade mig in i hans varma hus.
Pratade lite om allt möjligt och plötsligt hörde Sophie av sig och sa att hon var hemma.
Ola, som först sagt att han skulle hänga på, ångrade sig pågrund utav att han inte skulle hinna föna och platta håret, och att mössan gav honom en form av en svamp.
så jag fick bege mig själv mot Red&Blue där jag hittade två fina tjejer.
Det var så längesen jag träffade dom, så det var himla kul att ses och vi hade en hel del att prata om.
Gick runt en hel del i Olofström när vi frös himla mycket , det var himla kallt idag, och begav oss till 121-grill eftersom vi alla tre känt hunger.
Chickenbits med pommes och Chilisås var något Sophie verkligen rekomenderade och efter många om och men, tog vi det allihopa.
Vi unvek helst att gå ut i kylan igen, så vi satt nog på grillen i två timmar.
Mamma kom och hämtade mig 20.30 och jag åkte hem.
Himla lyckat flickor! det får vi göra om!

Inga kommentarer: