24 september 2008

Onsdag

Imorgon är det dagen med stort D.
Jag åker till Kreta imorgon med faster I & c:o.
Jag har precis packat klart och det känns inte riktigt som verklighet än, att imorgon åker vi till Kreta. Kanske inte en så stor sak för vissa, men för mig är det första gången som jag åker till ett varmt land, så för mig är allt väldigt spännande!
Jag har inte en aning om vad som väntar och det ger mig faktiskt pirr i magen.

Jag kommer sakna klassen något sjukt, känner det redan nu att ni blivit en del av mig, och så fort ni inte är i min omgivning så känns det lite tomt, jag gillar verkligen er närvaro!

Kommer hem på torsdag igen men på fredag åker jag iväg igen, och då är det Åhus som är målet.
Återträff med konfirmanderna, och det ska bli riktigt kul!

Nu ska jag försöka få tag på min mattelärare så jag kan få lite läxa.
Ha det gott allihopa! <333

Inga kommentarer: