12 augusti 2008

Nu var det ett tagsen jag skrev, och bara måste berätta om all denna otur jag varit med om!

- Inflamation i ena foten
- Inflamation i en körtel på halsen
- munsår 2 ggr !
- inflamation i 3 av hålen i mina öron
- trillat i 3 trappor
- brände handen på eldmakaperen när Elton bet mig i benet
- tappade choklad på min nya vita klänning
- slår i huvudet överallt
- glömde min plattång i Luleå

jaaaa, det var nog allt, & detta har hänt på en vecka !?

Aja, har nu varit hos stoffe 2 nätter, har känt mig så utsatt, men jag tål det, haha.
Underbara pojke, det finns inga ord för dig!

Endast en vecka kvar tills skolan börjar, känns helt sjukt att det gått så snabbt.
Kommer kännas så konstigt att komma till ett klassrum utan något känt ansikte, inga 9are någonstans.
Ny början, ny chans, nytt äventyr!

Inga kommentarer: