9 augusti 2008

Gårdagen var väldigt innehållsrik.
Stoffe kom till mig runt 3, och vi stannade hemma länge, utan stack istället till Ingegerd & Eskil, och lekte med barnen.
Vid 6 åkte vi till asarum & kollade när patrik spelade match, som han tyvärr förlorade.
Efter det åkte jag & Stoffe hem, och åt, kollade lite på datorn , och sen på jönssonligan.
Jag satt hur länge som helst och försökte komma på vad " stupränna" hette, och det kom upp exempel som vattenränna, takränna, regnränna m.m !
Kollade sen på " jag vet vad du gjorde förra sommaren", mycket bra.
sen gick Stoffe & jag mot stugan & sov.

Vaknade idag vid halv tio, men låg kvar till 10.
Åt frulle & kollade på filmer på youtube xD.
Anita kom och stoffis åkte hem.
Nu har jag duschat & gjort mig iordning lite, senare idag ska jag åka till Lund & träffa Nette & Sofia, och kanske Moa också :)
Mycket kul ska det bli att få träffa er igen !

Inga kommentarer: