24 augusti 2008

Helg

Tänker göra en liten snabb sammanfattning om helgen.

I fredags hade jag endast en lektion, matte, började 12:20 & slutade 13:20.
Skulle egentligen ha datagrund också, men så blev det inte eftersom att klassen skulle delas.
skönt att sluta tidigt på en fredag!
Så efter vi fick informationen om att vi inte var välkomna på datalektionen begav sig jag, Johanna, Miranda, Olivia & Jojjan mot ett café för att fika, utan att någon av oss hade pengar.
Johanna lyckades få ihop lite pengar, och både jag & Miranda hade pengar på våra kort utan att vi visste om det.
Så Café blev det, pratade en massa, skrattade det en massa & hade kul.
Mitt tåg kom, så vi sa adjö och bestämde oss för att träffas vid bananerna på måndag.

När jag kom hem så stack jag med Ingegerd & kollade på Patriks match, förlorade med 2-1, en felust som Patrik inte trodde skulle inträffa.
Bestämde oss för att åka hem & mysa sen på kvällen så körde in på Ica & handlade en massa gotte av alla dess slag.
Sen satt vi & kollade på tv, och tjockade oss resten av kvällen

Lördags gick jag runt och lekte med Hampus, & städade mitt hus.
På kvällen kom Christoffer, ÄNTLIGEN, och vi lekte med kusinerna och sen satt vi mest & pratade om allt vi hade velat berätta för varandra tidigare.
Så skönt att få ligga jämte dig den natten.

Idag vaknade jag vid 07:30, jag kan verkligen iten sova längre nu eftersom att kroppen börjat vänja sig vid dom tidiga morgnarna.
Stoffe vaknade och efter många om & men gick vi tillslut upp och åt frulle.
Satt & Kollade på barnprogram med hampus, sen kom Anita & hämtade honom, och jag började göra mig iordning och gick sen mot bussen mot Karlshamn.
Väl framme gick jag till Kristofferkyrkan och träffade lite konfirmander! kul att se er igen!
pratade en massa, åt middag och sen var det Gudtjänst, mycket musik, mycket bra.
Fika en, som vi åt såklart, & gick sen upp på övervåningen & pratade lite.
En Gospelkonsert började, som vi kollade på, väldigt bra!
Efter att ha suttit på en hård bänk många timmar denna eftermiddag så har jag faktiskt ganska ont i gumpen.
Pappa hämtade mig och vi åkte & handlade lite snabbt, och sen hem till Ingegerd.

Syster & bassen kom hem och väldigt kul att träffa dom!
Nu ska jag vara lite social & prata lite ;).

IMON ÄR DET SKOLA & JAG LÄNGTAR VERKLIGEN ! xD
( Jag är verkligen inte bra på att sammanfatta... )

Inga kommentarer: