12 april 2015

Det går så snabbt!

Helt plötsligt blev det söndag, och det var dags att skriva om veckan som gått.

Det var dags att åka hem från Lund men innan dess fick jag glass och 2 liter blod, och helt plötsligt kände jag mig så mycket piggare och jag gick med mitt frågetecken på huvudet och tänkte bara på att jag skulle vilja raka av mitt hår. 



Jag kom hem och hörde dom underbara orden " Vi skiter i barn, vi skiter i barn, bara vi får vår lön". Hemglassbilen!

Massa glass blev det och finns det något bättre?
Mamma fixade frillan på mig och därefter var jag så låg över att jag aldrig kommer jobba på långt tid, att jag inte alltid kan vara så positiv och att jag bara ville vara en vanlig människa. Massa tårar kom och jag bestämde mig för att åka till Emelie i Karlskrona, med min bebis Doris på fredagskvällen.


Det var precis det jag behövde, och att få vara hos mina systrar - för det kommer ni alltid vara, känns suveränt. 
Jag fick träffa Sarah och Noelia hela lördagen och jag var så himla glad!


Vi promenerade i det varma vädret, och jag var så glad över att bara vara, och samtidigt kunna prata om allt.


Så himla sööööt!

Gottig mat!


Vi tog "lite" marängswish och njöt över att vi fick äta så gott! 
Jag älskar mina systrar från Karlskrona, ni kommer alltid betyda så mycket för mig!

Nu har jag tränat på gymmet, och kommer ta det lugnt resten av dagen
Kärlek till er!

1 kommentar:

Alingsås-Kyrkhult sa...

Det spelar ingen roll om du inte har något hår på huvudet. Du är så snygg, ditt leende gör mig så glad. Och kära söta du, gråt så mycket du vill det lättar och sen blir vardagen lite lättare. Ta hand om dig och lilla Doris. Jobba hinner du innan du blir gammal. Njut av dagen. Tant Käthy