22 februari 2015

Vad har hänt denna veckan då?

Jag tror att jag bara hade fokus på spat jag och Johanna skulle åka till, och att jag mest laddade inför att få åka dit.

På torsdag åkte vi, och vi kom till världens finaste rum! 


Vi tog en snabb runda på hotellet innan vi gick ner till spat. Känslan av musiken, bad och bara vara var fantastiskt!
Johanna och jag byte om och gick som riktiga spa:are med badrock och tofflor


Vi skulle bli bjudna på 3 rätters och vi klädde upp oss och kände oss riktigt glada för att vi åkte



Efter vi var klara rörde vi på benen och sat oss i relaxrummet. Det var så himla mysigt! 



Dagen därpå åt vi världens frukost. Mackor, frallor, yoghurt, belgiska våfflor, frukt, kaffe, alla sortes pålägg och framförallt, skrabbelutter!!


Kunde inte bli bättre, och efter att ha stoppat i sig massa frukost så bestämde vi att ta en promenad vid havet.


Vi hoppade vi plurret och hängde där innan vi tog lunch med massor av räkor och ingen av oss klarade av att äta allt, vi tog bara räkorna.


Vi vilade på rummet och bara hade det så himla bra!
Det var dags för middag, 3 rätters igen och det var så gott! 




Jag glömde fota förrätten, för jag var så himla hungrig!



Och Johanna fick sin brule och hon var så lycklig!


När vi kom tillbaka till hotellet, kände vi att vi hade det så bra, och vi spelade Uno, bara för att vi kunde.



Sista dagen kom och vi kände faktiskt lite hemlängtan. Vi åt frukosten som var jättegod (!) och därefter var vi mest på rummet.




Idag är det söndag och Anna och Lotta ska komma hit!

Tack ung cancer som betalade allt och tack Johanna att för att jag fick åka med! 

1 kommentar:

johanna sa...

Tack för deska underbara dagar min skatt!!
Jag älskar dig och är så evigt tacksam för att vi fick chansen att göra detta tillsammans :) LOVE <3