1 november 2014

Lördag

Klockan ringde 08.00, då hade jag varit uppe i en och en halv timme. Vet inte varför jag alltid vaknar så tidigt, men det är skönt att vakna så, för då kan man ta en middagslur under dagen.

Idag åt jag frukost nr 2 tillsammans med mina fina vänner! 
Barndomskompisar som alltid finns där, fast att vi inte ses så ofta.
Jag vet att ni alltid finns där och lyssnar om jag skulle behöva prata ut.

Återigen, vad skulle jag gjort utan mina underbara vänner? 


Efter en underbar fika åkte mamma och jag till Sven, som förövrigt var med i tidningen i onsdags!


Vi hjälpte honom att sätta upp hans dator så han kunde spela spindelharpan. Haha. Han ville knappt fika när det var dags, för då var han så fast i spelet. 

Nu ikväll åkte vi inom morfar, och underbart med så många ljus! 


Svårt med fokus på bilderna, men det var så himla fint. 





Inga kommentarer: