10 november 2014

Jag ska bli frisk!

Efter att ha tagit det väldigt lugnt känns det på kroppen att jag legat för mycket. Men de var precis de jag behövde.

Nu är de dags att följa sjukgymnasten Monas råd. Promenera 20 min och göra mina övningar för att kroppen skall funka bättre för var dag. 
Min rygg har haft värk i 2 dagar, och idag var det värre än någonsin. 
Så promenaden hjälpte mig faktiskt! Värken var nästan borta.
Hoppade i badet där värken försvann helt, och nu är jag glad i kroppen igen!

Tänk vad lite bubbel kan göra! 

2 kommentarer:

Faster A sa...

Så klart du ska bli frisk! Det finns inte och har aldrig funnits något annat alternativ!
Men jag tror det är rätt att låta kroppen och musklerna jobba lite, kroppen är gjord för det och mår bra av det.
Tänk om vi kan "springa" nästa Blodomlopp tillsammans! Vilken grej!
Älskar dig Jenny!

JennyKarlsson sa...

Mitt mål är att jag ska kunna springa nästa år! Förhoppningsvis orkar kroppen det. Vi får väl se!