12 oktober 2014

Söndag

Min mobil är full på bilder så kan inte ta fler... Och utan bilder känns ju bloggen trist. 

Nåja. Igår var det kalas! 100-årigt! Inte dåligt (yes, rimmar)
Jag som håller på mitt i min behandling satt i början på veckan på sjukan och fixade ett medley till kalaset som Patrik och jag skulle köra. 
Artister, årtal, prat. Allt skulle fixas, och jag som tycker sånt är så roligt njöt verkligen över att ha något att hitta på liggandes i sängen i Lund. 

Vi hann öva 2 gånger, och jävlar va bra de va! Vi höll koll på allt och musiken var grym! 
Tyvärr blev de inte riktigt lyckat på festen, men Patrik och jag vet iaf hur det hade kunnat låta! 
Jag blir givetvis besviken, för jag vill alltid ge de bästa jag kan! Det funkade inte så igår. 
Nåja. Nu ska jag vara tyst och vänta till julafton istället. Jag hade tänkt sjunga i kyrkhults kyrka på julaftonnämöigen, planera det vet jag! 

Idag ska jag försöka ha en redig söndag och sova länge, ta det lugnt och förhoppningsvis träffa syrran! 

Inga kommentarer: