28 oktober 2014

Kärlek för livet

Nu ligger jag och längtar tills imorgon. Då åker jag till Sofia, underbara sofia!
Vi träffades i Strömstad, och jag är så glad att vi bara bestämde att ses när vi var hemma i nedre Sverige, och därefter har vi träffats så mycket det går. 
Att du åkte till mig på sjukhuset när du var höggravid är ett tecken på att vi ska hålla ihop!


Idag har jag umgåtts med mina barndomskompisar. Fast att vi nästan aldrig ses, så börjar vi alltid där vi slutade näst vi sågs. Är det något man vill prata om är det bara att ringa. Underbara vänner som alltid kommer finnas! 

+ resten av b-rudar!

Johanna och Nille, mina fina kristianstadkompisar. Johanna som jag älskat sen dag 1 i skolan i Kristianstad, fast att vi varit ovänner och låtsats att vi inte skall ses mer. 
Nille som älskar mustascher och ger underbara kramar! 


Min familj, mina släktingar. All kärlek till er som alltid funnits där för mig i alla lägen!


Miljoner kärlek till er! Jag vet att ni alltid finns där, ett samtal ifrån. 
Positiv energi, precis de jag behöver!