14 september 2014

Söndag

Idag stod jag på vågen och såg att jag äntligen har gått ner dom där 10 kilorna som jag gick upp av kortisonet! Äntligen passar kläderna igen!!
Och nej, går jag ner ännu mer så ber jag givetvis om hjälp, jag vill inte bli spinkis! Men att äntligen slippa den jobbiga extravikten, det är skönt att slippa! 

Och mina vattensamlingar på huvudet har äntligen försvunnit, så jag ska fråga läkaren när dom har mäjlighet att operera mig igen. 

Syns inte alls ifrån sidan

Men det ser ut som om jag klippt av en del av skallen när man ser de framifrån. 
Ser ni förresten hur långt mitt hår har blivit där framme också! Är längre i nacken, men nu börjar de växa överallt! Tunt, vitt och LOCKIGT! 

Ska bli skönt att åka till Lund på onsdag och göra magnetröntgen och prata med läkaren. Hoppas han säger att snart är jag klar! (Fast de kommer han inte göra)

Inga kommentarer: