17 september 2014

Lund och Malmö

Påväg hem ifrån Malmö. 
Idag har mamma och jag varit först i Lund. Gjort magnetröntgen, blodprov, ätit underbart god thaimat - och berättat för dom som gjort maten att den var fantastisk! ( och inte säga dumma grejer som en annan sa i kön ) och därefter hade vi samtal med läkare som blandannat berättade att bilderna ifrån magnetröntgen såg lovande ut, men att han inte kunde säga till 100% då de ska göras en analys på hjärnan, och jag kommer få svar om en vecka.


Därefter åkte vi mot Malmö och hälsade på underbara Sofia och Pixie! Jag kan inte säg annat än att jag alltid blir så himla glad när vi ses! Mycket skratt! 
Sofia är en underbar vän, rätt igenom.

Och så lilla tosingen Pixie! 

Vi tog oss en promenad och mamma och jag var på sinnesromässan. Både jag och mamma får sånt lugn att vara med där. 
Min älskade mamma, världens kämpe! 

Nu är vi påväg hemåt, och jag är väldigt nöjd över dagen! Jag har mått bra hela dagen och haft en härlig dag med mamsen! 

Inga kommentarer: