7 september 2014

Bröllop

Planen var att jag skulle skriva ett inlägg om bröllopet och allt igår, men jag var så fruktansvärt "bakfull" av min Cola, jag mådde illa och hade huvudvärk och var tvungen att lägga mig tidigt för att ens orka leva. 

Bröllopet var fantastiskt, och att vakna upp, och tänka, idag är de bröllop! Fick mig verkligen att bli glad och verkligen längta!
Mamma körde mig till hotellet där Anna, Klara och Johanna var och fixade håret. Där var vi hela förmiddagen och målade naglarna, smyckade våra skor och var allmänt glada! 
Anna gav oss tärnor ett underbart armband som det står "alltid närmast" på! Så himla fint!

Våra klänningar

Bruden!

Skumpa! 

Världens finaste Anna

Fotografering

Alla på en bild <3

Finaste brudparet!!

Min underbaring 

<3

Farmor i sin fina blekingedress

Jag lyckades ta sönder ett glas, fast att jag bara drack Cola...

Ett roligt "tal"!

Sångaren 

Dansa dansa!

Det var en helt fantastisk dag och kväll! Och så fort jag tänker på de blir jag så himla glad! 
Anna och Mats Hedlund! 


Presentöppning dagen efter! 

Igår var jag alltså dålig, och ju närmaste kvällen vi kom kunde jag knappt leva. Så himla typiskt när tanken var att Stoffe och jag skulle ha de lite romantiskt.. De slutade alltså med att jag gick och la mig medan han tittade på film... Ååh... 


Inga kommentarer: