31 augusti 2014

Syster Anna

Gårdagen var fantastisk. 
Klockan ringde 05.45 och jag gick upp som ett skott.
Ombytta och redo för en redig möhippa till syrran! 
Vi samlades, alla vi 17 st, och hade en underbar heldag! Uppdragen och alla aktiviteter vi hade planerat gick utmärkt och jag kan inte säg annat än att jag är sjukt nöjd!
Alla var glada och positiva fast att regnet fanns i luften!

Tog en powernap innan det var dags att äta. Alla samlade, alla så fruktansvärt fina och glada! Underbar mat! Underbara tal om hur fantastisk Anna är, och underbart tal ifrån Anna också som fick både mig och andra att börja gråta. 

En underbar dag och kväll jag absolut inte kommer glömma i första taget! 
Jag är så glad att jag klarade av de, va aktiv, få göra de jag verkligen ville!

Och så vill jag säga tusen tack till alla dom som tog mig åt sidan och berätta de finaste orden i världen! 
Berätta att jag är stark, har kämparglöd, är positiv, och att jag inte ser mig som ett offer utan att livet fortfarande kan fortsätta! Många glädjetårar igår både för Anna och för mig!

Jag vill bara säga att tack för att ni finns i Annas närhet! Att vi blev så pass många och att vi ändå inte var alla som vi hade tänkt, är bara ett exempel på att Anna är underbar, och att ingen vill släppa henne! 

Syrran! Du är bäst!




Nu kan man räkna dagarna till bröllopet på en hand!



Inga kommentarer: