1 juni 2014

Huvudvärk

Niss i nassen är jag uppe. Vaknade upp i soffan. Huvudvärken har äntligen släppt.
Fruktansvärt. Många tårar. 
Idag har jag sagt tusen gånger att det är så skönt att ha denna pausen emellan behandlingarna så man blir som vanligt igen, och jag har sagt att jag mått så fruktansvärt bra dessa veckorna. Och därför kom det. Världens huvudvärk bara för att jag var så glad. 
Stoffe sa att anledningen till huvudvärken var säkert värmen, att jag tagit ner på betapreden, samt att vi gått hela dagen. Min man han har svar på allt, och jag är så fruktansvärt glad över det. Han får mig så lugn och har alltid svar på mina frågor. 

Jag blir så ledsen för att jag vill vara som innan. Frisk och alert. Positiv och glad.
Jag hoppas att cytostatikan går snabbt och lätt, att det inte stör mig så mycket. Jag älskar er alla som frågar hur det är med mig, hur jag mår och som gör allt för mig. Jag har fantastiska vänner och släkten som stöttar mig. Ni anar inte hur mycket ni hjälper mig när tårarna rinner. 


Kärlek till er alla!

Inga kommentarer: