12 maj 2014

Varje dag är en kamp som får mig att vilja leva

 jag har fått mycket kontakt med unga som har haft frågor om cancer, om hur jag får vardagen att gå ihop, och hur det faktiskt är att ha just cancer.
Detta beror mycket på ungcancer, som la ut min artikel både på deras hemsida och  på instagram. Och jag har fått höra så mycket fint ifrån folk jag inte känner och ni anar inte vilket stöd det ger! Är jag ledsen och vill piggas upp hjälper det massor att få höra alla underbara ord ifrån både folk man känner och dom som man inte fått säga hej till ännu.

Flera har sagt att dom vill läsa min blogg och jag tänkte bara säga att vill man läsa om min berättelse, om hur jag fick reda på att jag hade cancer, tills dess att jag kunde läsa och skriva igen, så börjar allt i början av februari. Rulla längst ner så kan ni läsa om min historia där.
Därefter berättar jag om det som kommer upp i mitt huvud, roliga saker, tråkiga saker. Vad sjukhuset gör och framförallt mina känslor! 

Alla ni som läser, ni är underbara! Era fina ord värmer så otroligt mycket! 




Inga kommentarer: