24 maj 2014

Ladda inför läkaren

Nästa vecka skall jag åka till Lund och prata med läkaren. Känns faktiskt ganska bra. Jag är redo för att höra hur min cytostatika skall utföras. Jag har ett häfte i väskan där jag fyller i med frågor att ställa till läkaren. Listan har blivit ganska lång. 

• Om bulan i huvudet försvinner 
• När jag kommer få köra bil
• Hur länge jag skall äta betapreden
• Om känseln i kroppen kommer komma tillbaka
• Hur jag skall skydda mig mot solen 
• Hur mycket jag får motionera
• Isåfall, få hjälp med sjukgymnast
• Kommer jag tappa ögonbryn och ögonfransar 
• Kommer jag få veta vilka datum jag skall va i Lund i förväg

Listan kommer säkert bli längre tills onsdag!


Idag mår jag mycket bättre! Så medicinerna hjälper bra! 
Idag åker jag och Stoffe till Kristianstad och träffar Johanna och Nille!



3 kommentarer:

johanna sa...

Längtar!!!!!!!

Anonym sa...

Du är inte på samma tåg idag också va? :) //Joel

JennyKarlsson sa...

Nix! Inte idag! Idag åker jag bil!