1 mars 2014

Stor skillnad från operationerna

Dagens morgon spenderades med att plocka fram datorn och börja skriva från nyårsafton och framåt, just för att jag vill plocka fram berättelsen för mig själv. Man glömmer så lätt och mamma har fått många frågor när jag kom till Karlshamnstjejen sjukhus och jag var alldeles flummig och skum. Den första veckan där är minsann lite konstig för mig, minns knappt när jag började äta, prata ordentligt eller ens röra på mig.

Och en annan rolig grej. Kollade på en bild från förra operationen och insåg att det är lite skillnad i mitt ansikte. 

Första bilden hade jag dränering i huvudet som tog bort svullnad, och all vätska. 


Andra bilden har jag ätit massa tabletter samt utan dränering och en massa svullnad. 


Helt okej att va lite rund när man kan gå efter en operation tycker jag :)



Inga kommentarer: