13 februari 2014

Det blir operation i hjärnan.

Då har jag precis pratat med läkarna nere i Lund, och en ny operation kommer att göras i hjärnan. Den lilla  centimetern i hjärnan skall bort och det skall opereras något bättre än förra gången. Alla maskiner skall vara med så dom ser hur dom skall göra. 
I Lund är dom så extremt duktiga så detta skall bli bra!
Dom vet inte ännu vilket datum det blir, men det skall dom höra av sig så fort dom kan!
Cellgifterna vet dom inte om dom kommer använda fören efter operation, hur den har utförts och om den ens behövs. Det får vi se efter operationen.

Så vad händer nu?
Jo, jag tänker fortsätta gå, använda mina armar så mycket så att känseln kommer tillbaka, detsamma med benen.
Jag skall bli frisk, finns inget annat! 

Det var ju tur att dom skall öppna hjärnan en gång till, för nu börjar ju håret bli så långt, så de behöver ju klippas! Haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du känner inte mig det är jag som klipper din pappa. Vill bara säga att du är en kämpe.♡/Cissi