14 februari 2014

Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, och då skall man visa sin underbara kärlek för sin man.
Men jag känner att en dag om året när man skall göra allt och sen alla andra dagar skita i vilket, det är inte jag.
Stoffe skall få veta vilken underbar man han är, varje dag, varje sekund!
Han är verkligen mannen i mitt liv och varje dag njuter jag av att få ha honom runt mig.
Han gör mig så lycklig och jag glädjs varje dags att jag får vara med honom!
Min underbara man va bra du är!
Dessutom har han ju förlovats med mig, vilket gjorde att jag blev så glad att tårarna sprutade och jag kommer aldrig glömma den kvällen!
Nu är han föralltid min, minst tills jag fyller 156 år, för det är inte fören då jag skall ligga på graven.
Underbara Stoffe vad jag älskar dig! Min pojkvän, min man, min sambo, mitt liv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig alla hjärtans dag till två underbara och starka hjärtan <3<3 kramar från trollen i bommis