13 augusti 2012

Eftersom jag känner mig nästintill död idag, så har jag mest legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Antar att denna sjukan kommer av samma anledning som sjukan som kom efter studenten, spänningarna släpper, man har varit i gång på fullt i flera veckor och man inser plötsligt att man kan ta det lite lugnt. Då slår sjukan till som ett bombnedslag, och så kommer man inte upp ur sängen på några dar.
Jag har jobbat väldigt mycket den senaste tiden, och känt att jag satt mycket krav på mig själv. Jag vill alltid visa mitt bästa på jobbet, och jag har kämpat som ett svin för detta, och det verkar faktiskt som det lönat sig. Allt är inte klart ännu så jag vill inte avslöja ännu, men framtiden ser ljus ut!

Jag vill bara tacka till er alla som har besökt mig i restaurangen när jag jobbat! Jag blir glad i hela kroppen när ni tar er tid att hälsa på mig, och det ger mig faktiskt kraft att kämpa på!
Jag har haft en fantastisk sommar, tråkigt bara att jag inte har haft den tid jag hoppats på att träffa de jag älskar.
Men nu har jag en vecka ledigt där jag bara ska åka runt och försöka träffa så många jag bara har möjlighet att åka till. För ni betyder otroligt mycket för mig.

Inga kommentarer: