22 maj 2012

Weekend

Jag hade en fantastisk helg i Göteborg tillsammans med Patrik och Oskar.
Vi åkte tidigt på lördagskvällen och var framme i Göteborg vid 11.00. Där möttes vi upp av Anna och Pumba. vi begav oss hem till dom för att lämna lite grejer och efter att Patrik berättat om McWrap-appen för Mats så var vi strax ute på stan igen och letade gratismat!
Och inte nog med att Patrik hittade en, Oskar kunde även han utnyttja Patriks fångst och plötsligt stod dom där med två McWraps, helt gratis!
 Med lite mat i magen begav jag, Oskar och Patrik till Liseberg och det första Oskar gör är att vinna en bauta Geisha som vi var tvungna att bära runt på resten av vistelsen, men det var det värt!
Åkte massor av karuseller, åt sockervadd och hade det riktigt roligt!
Tillslut bestämde vi oss för att ge oss på Atmosfear, Europas högsta frittfall, och skojja om jag var nervös eller!? Trodde jag skulle svimma, och det som fick mig att tillslut att sätta mig i denna karusell var att alla små 8:a åringar kunde åka den hur lätt som helst, och jag kände  mig så himla töntig, så jag bet ihop och åkte. OCH HALLEDAAAH VAD KUL DET VAR!!!



vid 20.30 bestämde vi oss för att bege oss hemåt, Anna mötte upp oss och vi handlade hem tacos och hade en mysig lördagskväll framför tv:n tills vi däckade.
Under söndagen begav vi oss in till stan igen, åt glass, hälsade på Mats på hans jobb, och spelade minigolf vilket jag för första gången slapp förlora!
Sen åt vi på Jensens Böfhus (vilket är min favoritrestaurangskedja) och hade en mysig middag innan jag och pojkarna hoppade på tåget hem.

Jag nattade över i Lund och tillbringade några extra timmar tillsammans med Ogge.
När jag sen kom hem till lägenheten i Kristianstad igen möttes jag av en kelesjuk kisse som följde efter mig som ett plåster resten av dagen.

Inga kommentarer: