18 maj 2012

En glad tjej

Fast att Maj inte är slut ännu, så vill jag ändå påpeka att Maj, iaf för mig, har varit en väldigt bra månad!
  • Jag fick reda på att jag ska jobba i Åhus i sommar
  • Mormors hus blev äntligen sålt
  • Johanna blev min granne
  • Jag och Twixie flyttade tillbaka till lägenheten igen
  • Jag fyllde 20år och hade en härlig fest med mina närmsta vänner
  • Linda har kommit hem från reseledarutbildningen!
 Så änsålänge är jag som sagt riktigt nöjd med Maj månad, men den kommer troligen att bli bättre!
I helgen åker jag, Oskar och Patrik till Göteborg och går på Liseberg och myser med Anna, Mats och Pumba.
Så blir riktigt roligt att åka iväg lite!
Nästa vecka ska jag på introduktion på jobbet, och det ska bli så sjukt roligt! Är så peppad och glad att jag äntligen ska få göra lite nytta, och förhoppningsvis trivs jag som fisken i vattnet med personalen och får en fantastisk sommar!
Den 26:e är det 20års Jubileum för Musikklasserna i Olofström och det tycker jag också ska bli riktigt roligt! Träffa en massa gamla kompisar och ha en grym kväll!
Sen får vi hoppas att Emil och jag lyckas pyssla ihop ett släktkalas snart så jag får träffa lite släktningar också!

Nu ska jag packa väskan inför imorgon, och ikväll kommer Johanna och Nille över och äter förhoppningsvis upp det som finns kvar av min fantastiska tårta om Susse gjorde till mig!


Inga kommentarer: