20 mars 2012

Tisdag

Jag vill bara tipsa om en rolig sak som oskar har visat mig!

http://swedish-speedtest.10fastfingers.com/

En hemsida där man kan öva upp sina skrivkunskaper på dator och bli supermegasnabb på tangenterna!
När jag var liten lärde jag mig att skriva alfabetet så fort som möjligt, men detta är alltså en uppgradering där man skriver så många ord man kan på 1 minut!
Jag blir sjukt taggad av det alltså!

För övrigt är jag trött på att gå hemma mesta delen av dagarna, och det enda jag vill är att tjäna mina egna pengar och slippa ha ångest jämt. Skulle vilja ha mitt liv, mitt glada jag tillbaka..
Nåja, torka tåren!

Haha, ogge hade massa roliga bilder ifrån gamla tider! Denna ifrån idolhänget 2009!

Veckan som är kvar ska jag ägna mig åt att tagga tagga tagga till lördag! höhö!

Inga kommentarer: