19 februari 2012

Söndag

Igår var det en fin dag.
Vaknade upp brevid min ogge, och plötsligt ringer storebror och undrar om dom kan komma förbi en sväng.
Efter en härlig frall-frukost ringde det på dörren och mama utbrister " NEJMEN! HAR NI FÖRLOVAT ER?!". hiih, då blev vi glada minsann och otroligt fina ringar hade dom dessutom!
Busingar som inte sagt någonting om det.

Eftersom vi varit ganska slöa tog ogge och jag en powernap innan vi började göra oss färdiga inför inflyttningsfesten hos Emil och Evelina sen på kvällen.
Kvällen blev rolig och träffade en hel drös med människor jag aldrig träffat innan. En tjej trodde att jag var emils storasyster och blev helt klart chockad över att jag var 5 år yngre än honom. En annan tjej trodde att jag och Emil var tvillingar, knas knas.

Ogge och jag åkte hem och körde inom 121:an för att köpa kebab - Guds gåva till människan, på riktigt!

Idag, har vi varit ganska sega men vi har varit på Jämshögs loppis idag och checkat läget lite. loppis är kul!
Snart kommer höög hit en sväng, sen får vi se vart dagen för oss!

Tjoflöjt

Inga kommentarer: