15 februari 2012

schwarzkopf

Jag bara måste tipsa om en sak till alla er som är lika förälskade i isvitt hår som jag är! (och har modet att färga hemma)

Schwarzkopf har nu i februari börjat lansera två nya platinablonderingar som helt tar bort gula pigment i håret!
Jaa jag är helt förälskad faktiskt!



Iceblonde gör håret kritvitt (om man är ljusblond från början(dessa färgerna är endast för blondiner!)) och silver blonde ger håret en silvrig nyans.

i paketet får man dessutom två hårinpackningar fyllda med blått pigment så att det inte ska uppkomma några gula pigment i håret.

Jag har precis färgat håret med iceblonde och jag är sååå nöjd!
Så för alla er som också gillar kalla blonda toner lovar jag att detta kommer bli en favorit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur tror det funkar på redan blonderat hår? Har kvar en del gula nyanser, tyvärr. Upplevde du att det slet mycket?