18 januari 2012

Igår hade vi minsann lite familjemys hos pappa.
Lagade mumsig fransyska, Hasselbackspotatis, rödvinsås och baconinlindad sparris. Guuud vad jag har längtat! Är ju nästan som om man är tillbaka i Strömstad igen!

Efter festmåltiden åkte vi till Bromölla och tittade på Hamilton! Den var verkligen kanoners! Men jag ska inte spoila något för jag vet att en viss Oskar Hansen kommer hata mig då.. haha.
Men jag tycker minsann att ni ska ta er till närmsta bio och titta på den! Som Emil sa, Det är sånna här filmer man ska se på bio, med massa pangpang och sånt, för det låter så himla mäktigt!

Japp, filmen var grym!

För övrigt är jag ganska rastlös idag så det är bara att slå en pling om någon är sugen på att hitta på något!

Ha det gött!

1 kommentar:

annakarlsson sa...

det var ju mats som sa det där med pang pang! tack för myset igår älskade syster! synd att du inte vill hänga med upp!