27 december 2011

Det är kanske på tiden

Jag tänkte att det kanske är på tiden att göra ett litet uttalande här i bloggen, det var ju trotsallt ett tag sen sist!

Julen kom och julen gick, jag jobbade julafton och tjänade de stora cashen, jappjapp!
På juldagen var det pardyhardy och det blev en fantastiskt lyckad kväll!
Oskar kom hit över en natt, det har varit lite mycket för oss båda, och det var så himla skönt att äntligen hinna träffas en liten stund!

Nu är det mellandagsrea, och då blir folk som galna och knuffas och drar folk i håret och spottar varandra i nacken, typ.

Inatt har en ungjävel (eller flera) kastat ägg på vårt fönster, mamma sa att hon skulle gå och köpa ett luftgevär och gula ärtor och sitta och vakta hela natten för att sätta dit dom jävlarna. haha. Jag tror jag gör detsamma!

Förresten, jag har fått den bästa julklappen i heeeela vida världen! EN SYMASKIN!
Jag är lycklig så tårarna nästan rinner, måste bara ta mig tid att köpa lite tyg, sen ska här bli gardiner, dukar, bordstabletter, kjolar, klänningar och gud vet vad!

Jag ber om ursäkt för den kassa uppdateringen, men allvarligt talat är det inte så roligt att skriva blogg nu för tiden.

Idag har jag fikat med annisen!

1 kommentar:

Miranda sa...

Visst har det blivit svintråkigt att blgga! Synd...