15 november 2011

Precis som jag trodde..

.. lyckades jag inte bara sitta inne denna tisdag.
Mamma och jag åkte ner till byn, handlade lite och jag lyckades faktiskt hitta ett par dojjor i den nya skobutiken här i Olofström! Japp, snart är olofström den nya shoppingmonopolen med alla nya affärer och salonger! (eller förblir det byn dit man åker för att göra halkan)

Såhär ser dojjorna ut:

Jag lyckades till och med få ner min muterade fot i stöveln så det blir nog dom jag får ha på mig dom kommande dagarna. (Fick gå med nervikt häl-kant på skorna när jag var nere i byn förut.. höhö..

Idag sökte jag ett jobb i Karlskrona, vem vet, jag kanske borde bli kalskronit?

1 kommentar:

FasterA sa...

Jaaaaa...Bli Karlskronit Jenny!!!Då kan du bo i "vårt hönshus" och åka buss med mig varje dag :-) Eller kan jag hjälpa dig med körkortet i alla fall. :-)