16 september 2011

Jag tar bara igen mitt sommarlov jag aldrig hade

yoooo!

Jag har faktiskt, på riktigt glömt att jag äger en blogg.. Anledningen till det är faktiskt väääldigt enkelt! - Mamma har inte min blogg som startsida på internet explorer, och jaaa, då är det minsann ganska lätt att glömma!

Idag har jag varit trädgårdstomte i Mormors bautahus. Har klippt gräset på den välplanerade gräsmattan som är pryd med fina träd överallt, det är faktiskt en ordentlig utmaning att ta sig runt dessa utan att förstöra någonting, och framförallt, få med sig sladden! (MILJÖVÄNLIGT YES IT IS!!!)
men det gick super, efter en och en halvtimme så var vi faktiskt färdiga, så nu är trädgården bedårande!

Igår var jag barnvakt åt mina fina kusiner, det var jag i tisdags också. Jag tror jag har kommit in i en givmild period. Jag hjälper till väldigt mycket nu. Det känns bra!

Här är lite snygga bilder Hampus tog igår

Nu ska jag ta en dusch och göra mig redo för kvällens äventyr hos lottaplotta!

Inga kommentarer: