6 juli 2011

tisdagskväll

Moln = Ledig = noll stek.

Imorse ringde Madde och berättade att jag fått ledigt. Jag som var så taggad på att jobba.. Jag blir liksom ledig de dagar då det är molnigt för då kommer det inte lika mycket folk. Detta i sin tur gör ju att jag aldrig kunde sola idag heller (vilket jag också var väldigt taggad på att göra) man får liksom passa på de timmar man har i solen!

Yes, Jenny tar världsrekord i ointressantaste blogg 2011.

Aja, Idag har jag, Rebecca och Frida iaf varit på Nordby och handlat lite, nordby är ett väldigt bra tidsfördriv kan man ju säga! Underbart att det inte kostar en krona att åka bussen dit, då kan man åka dit jämt och bara titta på människor, det tycker jag är intressant.

Imorgon kommer Thorellisarna hit och det ska bli himla kul!
Jag är ledig och jaa, jag är faktiskt taggad på att vara ledig, konstigt nog.

Till sist vill jag bara skänka en hälsning till fina Cornelia som jag inte hann säga riktigt adjö till innan jag åkte. jag ber om ursäkt för det kvinna lilla!
Jag ska gottgöra det så fort jag kommer hem igen, då ska vi umgås, madame!

Inga kommentarer: