11 juli 2011

Måndagskväll

Här sitter jag i hyddan och önskar att klockan var några timmar mindre, då hade jag kunnat dammsuga rummet, för nu är det sand överallt känns det som.
Samtidigt sitter jag och önskar att klockan skulle vara några timmar mer, för då hade det bara varit några timmar till tills oskar kommer hem.
Knas-kalas!

Jag har varit ledig idag, och jag har nu, sen oskar stack till jobbet, legat på sängen och bara tänkt.
Tänkt att det var en månad sen jag tog studenten?
Jag minns det knappt längre.. Det känns så hemskt att alla mina minnesbilder är borta dessutom. Jag måste verkligen försöka rädda minneskortet så fort jag kommer hem!
Jag har dessutom tänkt på att om bara några veckor firar oskar och jag 2 år tillsammans, och det har också gått superfort!
Snart sitter jag väl här, som 80 åring och skriver blogginlägg och försöker minnas vad det var jag åt till lunch.

Varje gång jag tänker på studenten så får jag ångest, faan att alla bilderna jag tog är borta. jag fotade ju verkligen varje litet tillfälle.. Inte bara jag, många andra hade gläds åt att dom bilderna fick finnas. Det är bara att hoppashoppashoppas..

I helgen kommer familjen Hansen hit och hälsar på, det ska bli spännande! Få visa dom runt lite.
och på Torsdag ska jag och Anna ha en liten systerdag, umgås fram tills vi börjar jobba. bara hon och jag. det ska bli mysigt.!

jag kommer missa Maggios spelning på Cod också.. det gör mig lite bitter faktiskt. Måste jobba.

Nu ska jag äta upp min sista majskolv och njuta av att jag är ledig!


Pösshej!

Inga kommentarer: