3 juni 2011

En vecka kvar till studenten

Idag är det den 3 juni, vilket betyder att det endast är en vecka kvar tills den vita hatten flyger upp i luften och sjunger "sjung om studentens lyckliga dag!".
Det pirrar i magen när jag tänker på det.

I onsdags var det skattjakt, det var underbart.
Hade förfest hos Olli, vi åt en massa paj, det var underbart.
Sjöng i stadsbussen och hade det härligt - studenten är nära!
Parken var fylld av människor, jaa även det är underbart!
COPZ, som mitt underbara lag hette, innehållande Viktor, Stina, Miranda och jag. Vi vann inte, men vi var fan ta mig snyggast i parken!

Jag har massor av bilder att lägga in från skattjakten, men jag har glömt sladden i lägenheten och befinner mig förtillfället i lund!

Idag har jag köpt ett par nya skor, dom är snygga som fasiken!
Bild på dom kommer också senare så fort jag hittar min kamerasladd!

För övrigt är oskar bäst i världen, jag tror jag säger det för sällan!
Vi båda har glömt att vi firar 22 månader idag, så jag ska nog pussa honom lite extra nu!

På söndag är det bal på slottet och jag är svin-nervös, men det blir nog bra!

Inga kommentarer: