23 maj 2011

Måndagskväll

Jag har huvudvärk, men det är inte konstigt alls, det är ju måndag!
Måndagar har blivit min nya huvudvärksdag, det är sååådär kul..
Nåväl!
Jag tänker inte vara så dryg och berätta om min dag, orkar faktiskt inte själv lyssna på det.

Här kommer lite bilder ifrån helgen!
cyklar man till Lomma en lördag så får man skylla sig själv att man får skum solbränna

Man får skylla sig själv om man glömmer solkrämen

Ogge och jag följde med päronen Hansen till plantskolan, och åt glass och chillade på kogödsel

Sen gick vi på slirre-jakt och sen klädde oskar upp sig en gnutta

Och med det sagt, har jag haft en strålande helg med oggisen!
Ikväll är han på bal, gaalet spännande!

Nu ska jag låta huvudvärken besegra mig och somna i någon timme. Imorgon är jag ledig! DET ÄR GÖTT DET

Inga kommentarer: