28 april 2011

Torsdagskväll

Denna torsdagen blev inte riktigt som alla andra torsdagar, och det gillar jag!

Började dagen med en cykeltur med Mirre, och så hoppade vi på bussen som stod parkerad på skolgården

Vi sa adjö till Sverige och åkte färja över till Danmark

Vi var glada som attan, såklart

och i mirandas sällskap blir man lycklig

Väl framme i danmark åkte vi till Lousiana och tittade blandannat på Picasso-utställningen

Därefter tillbringade den största delen av dagen ute i solen

Den ballaste utställningen var lamp och spegelrummet, helt klart!




Sen packade vi in oss i bussarna igen och åkte hem!

Hela dagen har varit kanon, och nu är jag riktigt solbränd och jättetrött!
Ändå är jag sjukt taggad! Våren har ju kommit och då höjs Jennys humör radikalt!
Dessutom är det lite festligheter pågång, vilket gör mig ännu mer glad!

Nu måste jag tacka för mig, jag måste packa väskan till morgondagens utfärder!

Inga kommentarer: