14 april 2011

torsdagskväll

Idag har jag gjort nationella, det gick bra.

Sen skulle jag bokat tid för att kolla leverfläckarna, men jag sket i det, för att jag skulle vara hemma när Madde (personalansvarig) skulle ringa.
Hon har fortfarande inte ringt, och jag antar att hon glömt mig.

Idag är det torsdag, och imorgon åker jag till Lund.
Planen är att jag nu ska ha packat allt för hela lovet, men nej, så är inte fallet.
Jag har inte en aning om vad jag ska ta med mig, för jag vet inte hur länge jag ska vara i strömstad, vet inte vilken dag jag ska åka, har ingen koll på någonting och det gör mig galen!
Hatar att inte veta hur läget ligger till, då blir jag irriterad..

Nu är jag irriterad och allt som går snett gör mig rasande, håll er på avstånd idag!

Tänker packa så gott jag kan, lägga mig tidigt och hoppas på att humöret är bättre imorgon

Inga kommentarer: