26 april 2011

Tisdagskväll

Det pirrar i fingrarna, jag kan inte sova.
Jag är jättesugen på att skriva av mig, berätta allting som jag varit med om under detta lovet!
Samtidigt, tappar jag suget lite, när jag inser att imorgon är det skola igen, och jag har inte övat ett dugg på sångläxan.. attans.

Denna veckan känner jag på mig kommer rulla på som bara katten! På torsdag åker vi dessutom till Louisiana i Danmark och tittar på Piccaso.

veckorna går fort, och snart är det dags för student! jag längtar som attan om jag ska vara ärlig, speciellt nu när jag vet att sommarsäsongen är planerad, och att jag äntligen kommer få tjäna lite egna pengar, OCH träffa storasyster under en hel sommar!
Inte dåligt!

Imorgon, ska jag försöka, om jag fortfarande är skrivsugen, berätta lite om mitt lov. Dock blir inläggen så tråkiga nu när jag varit dum och inte tagit några bilder alls under lovet... SHAME!

Inga kommentarer: